- HomeSupport
Support
Geregistreerde klanten kunnen hun verzoeken en vragen online aanmaken, bewerken en volgen in onze supportportal.
Nieuwe support verzoeken
Supportvragen kunnen alleen via het supportportal worden ingediend. Deze kunnen niet per telefoon worden doorgegeven. Opvolging en updates kunnen per telefoon of e-mail gedaan worden. Op deze manier kunnen wij je het snelst helpen.
Toegang tot supportportal
Als je nog geen toegang hebt tot onze supportportal, neem dan contact op met onze support desk en zij zullen een account voor je aanmaken. Stuur een e-mail naar [email protected].
Dringende verzoeken - P1 and P2
Alle nieuwe supportvragen moeten via de supportportal worden ingediend. Wanneer het een 'Prioriteit 1' of 'Prioriteit 2' classificatie betreft, log je het incident eerst in de portal en vervolgens bel je ons via één van onderstaande nummers.
- België / Luxemburg: +32 (0)3 808 3129
- Nederland: +31 (0)71 750 1526
Incident prioriteiten index
Bepaal de prioriteit van je incident met de Customer Business Impact (CBI) matrix hieronder. Kies het niveau van 'criticality' en 'service restriction' om de impact op jouw organisatie te bepalen.
Laatste nieuws en blog

OT security
Trends and expectations for OT security in 2023
The traditional gap between IT and OT is gradually disappearing. This article explores what this means for OT security and looks at the major OT security trends for 2023.

Rachid Groeneveld

NGFW Firewall
Top 5 beste NGFW vendors van 2023
De beste vijf Next-Generation Firewalls om te overwegen in 2023. NGFW detecteren en bestrijden snel aanvallen in het hele netwerk.

Cybersecurity
Top cybersecurity bedrijven van 2023 om in de gaten te houden
We selecteerden 8 topbedrijven op het gebied van cybersecurity die zich in 2022 met succes onderscheiden van andere spelers op de markt.