Palo Alto Networks End of Life mijlpalen van jouw installed base beheerd door onze experts
Palo Alto Networks producten bereiken om een aantal redenen het einde van hun productlifecycle. Deze redenen kunnen te maken hebben met de eisen van de markt, technologische innovatie en ontwikkeling die veranderingen in het product stimuleren, of de producten worden na verloop van tijd gewoon volwassen en worden vervangen door functioneel betere technologie. Hoewel dit een vast onderdeel is van de totale productlevenscyclus, erkent Nomios België dat end-of-life mijlpalen bedrijven vaak aanzetten tot het herzien van de manier waarop dergelijke end-of-sale en end-of-life mijlpalen van invloed zijn op de Palo Alto Networks producten in hun IT infrastructuur.
Het is ons doel om dit proces voor jou zo naadloos mogelijk te laten verlopen en om je zoveel mogelijk inzicht te geven in wat je tijdens het proces kunt verwachten. Met dat in gedachten helpen onze diensten klanten hun end-of-life overgang beter te beheren en de rol die Nomios België kan spelen bij het helpen migreren naar alternatieve Palo Alto Networks platformen en technologie.Palo Alto Networks EOL notificaties (EOLN’s)
Wanneer een productmodel zijn End of Life (EOL) bereikt, is het beleid van Palo Alto Networks om belangrijke mijlpalen te communiceren om klanten te helpen de impact ervan te begrijpen en de van toepasbare tijdlijnen om de overgang van het product te beheren. Deze communicatie wordt per product afgehandeld via een End of Life Notification (EOLN), wat een specifiek type Product Support Notification (PSN) is. EOLN's worden gepubliceerd op de publieke website van Palo Alto.
Nomios België: Elite partner van Palo Alto Networks voor EoL/EoS
De EOLN zal belangrijke mijlpaal data bevatten die voorkomen in het typische product end of life proces. De EOLN kan ook andere essentiële informatie bevatten met betrekking tot Palo Alto Networks hardware en software producten, zoals aanbevolen vervangingsproduct(en). Regels en mijlpaaldata die in de EOLN voor een bepaald product worden gespecificeerd, kunnen afwijken van de hieronder vermelde richtlijnen. Afwijking van de richtlijnen kan zich voordoen in een verscheidenheid van gevallen, onder andere, wanneer het product is toegetreden tot de Palo Alto portfolio bij een overname waarbij het overgenomen bedrijf een wezenlijk ander end of life beleid had. Niets in het EOL-beleid mag worden opgevat als een afwijzing van enige contractuele verplichting die Palo Alto is aangegaan met betrekking tot het einde van de levensduur van bepaalde producten of klanten. Zoals altijd, is het recht van een klant op ondersteunende diensten van welke aard dan ook afhankelijk van het hebben van een geldig, niet-verlopen contract voor ondersteunende diensten gekocht van Palo Alto Networks of Nomios België als een Palo Alto geautoriseerde wederverkoper en specialist in ondersteunende diensten.
Onze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts in Brussel staat klaar om je te helpen.