- Home...Cisco
Cisco Support
Wereldwijde 24/7-ondersteuning en NOC-services.
Wereldwijde missiekritieke ondersteuning voor Cisco Systems
Wij zijn doorgewinterde Cisco Systems-experts en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit support engineers afkomstig van over de hele wereld. We hanteren een 'Follow the sun' ondersteuningsmodel. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat er overdag altijd technische expertise beschikbaar is voor onze klanten – waar ook ter wereld. In klanttevredenheidsonderzoeken scoren we consistent boven de 80%. Dit is het gevolg van ons high-touch ondersteuningsmodel en de enorme ervaring binnen het team.
Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende key deliverables die onze klanten van ons verwachten.
- De beste SLA's voor dekkingsuren en reactie- en hersteltijden.
- De beschikking over patches en onderhoudsreleases van software.
- 24/7 telefonische bereikbaarheid met rechtstreekse toegang tot een ondersteuningsmedewerker.
- Hulpmiddelen voor configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportage.
- 24/7 toegang tot de Support Portal, waar een grote hoeveelheid documentatie en informatieve artikelen te vinden is.
Support services
BYOL
Cisco Systems Bring Your Own License (BYOL) voor AWS, Azure of Google Cloud
Lab licentie
Lab Licenties, Proof of Concept en virtuele test labs.
Licentie en support contract vernieuwen
Support, onderhoudscontract of licentie vernieuwingen.
Enterprise License Agreement
Een ideale aanvulling op SecureX.
Onze Cisco Systems support engineers staan voor je klaar
Nomios is een bekroonde partner van Cisco Systems met verschillende geavanceerde specialiteiten. Onder onze medewerkers bevinden zich dan ook meerdere engineers welke door Cisco Systems zijn gecertificeerd als technisch experts op het gebied van hun oplossingen. Dit betekent dat je kunt rekenen op de technische knowhow en praktische ervaring van Nomios bij het nauwgezet evalueren van de technische vereisten en het ontwerpen, implementeren en beheren van jouw Cisco Systems-oplossing.
Aanvullende services
De mensen van Nomios bieden diverse aanvullende maatwerkservices. Deze services kunnen geheel worden afgestemd op je specifieke omstandigheden en bestaan uit de volgende opties:
- On Site of Near Site Support Engineer
- Ondersteuning in de plaatselijke taal
- Toegewezen contactpersoon
- Ondersteuning voor multi-vendor stacks
- Controles van operationele status en prestaties
- Operationele trainingen
- Service Level Agreement (SLA)
Maak verbindingOnze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts staat klaar om je te helpen.

Meer updates

WAF F5 Networks
WAF technologie moet zich aanpassen nu apps steeds meer verspreid zijn
Naarmate de werklast zich uitbreidt over verschillende omgevingen en app architecturen, willen organisaties consistente beveiligingscontroles kunnen afdwingen op alle applicaties, overal.

Frank Kyei-Manu from F5

Zero-Trust ZTNA
ZTNA 1.0 vs ZTNA 2.0
ZTNA 2.0 zorgt voor een nieuw tijdperk van veilige toegang. Het lost vertrouwensproblemen op door stilzwijgend vertrouwen op te heffen, zodat organisaties goed beveiligd zijn.

Cybersecurity
Tips om cyberveilig te reizen
Ga je op vakantie of op reis voor je werk? Zorg ervoor dat al je apparaten tijdens je reis cybersafe blijven. We geven je tips over hoe je dit kunt doen.

Jonas Walker from Fortinet