Juniper Networks End of Life mijlpalen van jouw installed base beheerd door onze experts
Juniper Networks producten bereiken om een aantal redenen het einde van hun Product Lifecycle. Deze redenen kunnen te maken hebben met de eisen van de markt, technologische innovatie en ontwikkeling die veranderingen in het product veroorzaken, of de producten worden na verloop van tijd gewoon volwassen en worden vervangen door functioneel rijkere technologie. Hoewel dit een vast onderdeel is van de totale productlevenscyclus, erkent Nomios België dat mijlpalen aan het einde van de levensduur vaak aanleiding zijn voor bedrijven om de manier te herzien waarop dergelijke mijlpalen aan het einde van de verkoop en aan het einde van de levensduur van invloed zijn op de Juniper Networks producten in hun IT-infrastructuur.
Het is ons gezamenlijke doel om dit proces voor jou zo naadloos mogelijk te laten verlopen en je zoveel mogelijk inzicht te geven in wat je tijdens het proces kunt verwachten. Met dat in het achterhoofd helpen onze diensten klanten hun end-of-life transitie beter te beheren en de rol die Nomios België kan spelen bij het helpen migreren naar alternatieve Juniper Networks platformen en technologie.
Juniper Networks EOL-kennisgevingen (EOLN's)
Wanneer een productmodel zijn End of Life (EOL) bereikt, is het beleid van Juniper Networks om belangrijke mijlpalen te communiceren om klanten te helpen begrijpen wat de impact hiervan is en welke tijdlijnen van toepassing zijn om de overgang van het product te beheren. Deze communicatie vindt per product plaats via een End of Life Notification (EOLN), een specifieke vorm van Product Support Notification (PSN). EOLN's worden op de publieke website van Juniper geplaatst.
Nomios België: Elite partner van Juniper Networks voor EoL/EoS
De EOLN bevat de kritieke mijlpaaldata die zich voordoen in het typische end-of-life-proces van een product. De EOLN kan ook andere belangrijke informatie bevatten met betrekking tot hardware- en softwareproducten van Juniper Networks, zoals aanbevolen vervangingsproduct(en). De regels en mijlpaaldata die in de EOLN voor een bepaald product worden gespecificeerd, kunnen afwijken van de hieronder vermelde richtlijnen. Afwijking van de richtlijnen kan zich in verschillende gevallen voordoen, onder andere wanneer het product bij een overname in het Juniper-portfolio is gekomen, waarbij het overgenomen bedrijf een wezenlijk ander end of life-beleid had. Niets in het EOL-beleid mag worden opgevat als een afwijzing van een contractuele verplichting die Juniper is aangegaan met betrekking tot het einde van de levensduur van bepaalde producten of klanten. Zoals altijd is het recht van een klant op supportdiensten van welke aard dan ook afhankelijk van een geldig, niet-verlopen supportdienstcontract dat is aangeschaft bij Juniper Networks of Nomios België als een door Juniper geautoriseerde reseller en Support Services Specialist.
Onze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts in Brussel staat klaar om je te helpen.