Leiden, 27 oktober 2014 - Network Integrator Infradata en routing, switching en security specialist Juniper Networks zijn per 1 juli gestart met de sponsoring van BNR Nieuwsradio. In hèt radioprogramma voor de ondernemer, BNR Zakendoen met… zijn dagelijks spots te horen ter promotie van de campagne, ‘Wanneer netwerkinfrastructuur van strategisch belang is’. Maandag 27 oktober was de CEO van Infradata, Leon de Keijzer, te gast bij bij Rens de Jong.
Juniper Networks en Infradata bieden samen specialistische, branchegerichte oplossingen aan organisaties waarvoor de netwerkinfrastructuur de afgelopen jaren van cruciaal belang is geworden voor de uitvoerring van de business. Denk hierbij aan netwerken van een reisorganisatie, een ziekenhuis of een school. Infradata en Juniper Networks duidden de datanetwerken van deze organisaties aan als “Mission Critical Networks”.
BNR Nieuwsradio is een Nederlandse radiozender met non-stop nieuws. In het programma BNR Zakendoen met… worden topondernemers en het bedrijfsleven met elkaar in contact gebracht. Ondernemers bespreken huidige trends uit het zakenleven en lichten hun succesformule verder toe. Rens de Jong zal vandaag het programma presenteren. Rens heeft een scherpe journalistieke blik en zijn specialisaties zijn innovatie, duurzaamheid, ondernemerschap en human capital.
Sjors Teeuwen, Marketing Manager van Infradata; “Internet, en daarmee datanetwerken zijn centraal komen te staan bij de uitoefening van de missie van vele organisaties. Leon de Keijzer zal met Rens de Jong de exponentiele groei van internet en de impact hiervan bespreken. Het doel van de campagne met BNR Nieuwsradio Zakendoen met… is het vergroten van naamsbekendheid voor Juniper Networks en Infradata en uiteindelijk ‘Thought Leadership’ creëren op het topic SDN”.
Luister de uitzending van BNR Zakendoen met… Leon de Keijzer op de luisterlink.