Wereldwijde missiekritieke ondersteuning voor Broadforward
Wij zijn doorgewinterde Broadforward-experts en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit support engineers afkomstig van over de hele wereld. We hanteren een 'Follow the sun' ondersteuningsmodel. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat er overdag altijd technische expertise beschikbaar is voor onze klanten – waar ook ter wereld. In klanttevredenheidsonderzoeken scoren we consistent boven de 80%. Dit is het gevolg van ons high-touch ondersteuningsmodel en de enorme ervaring binnen het team.
Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende key deliverables die onze klanten van ons verwachten.
- De beste SLA's voor dekkingsuren en reactie- en hersteltijden.
- De beschikking over patches en onderhoudsreleases van software.
- 24/7 telefonische bereikbaarheid met rechtstreekse toegang tot een ondersteuningsmedewerker.
- Hulpmiddelen voor configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportage.
- 24/7 toegang tot de support portal, waar een grote hoeveelheid documentatie en informatieve artikelen te vinden is.
Aanvullende services
De mensen van Nomios België bieden diverse aanvullende maatwerkservices. Deze services kunnen geheel worden afgestemd op je specifieke omstandigheden en bestaan uit de volgende opties:
- On-site of near-site support engineer
- Ondersteuning in de plaatselijke taal
- Toegewezen contactpersoon
- Ondersteuning voor multi-vendor stacks
- Controles van operationele status en prestaties
- Operationele trainingen
- Service Level Agreement (SLA)
Onze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts in Brussel staat klaar om je te helpen.